.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
40 درصد مدارس بابلسر تخريبي است

ولي الله نعمتي شب گذشته در سومين جلسه شوراي آموزش و پرورش در فرمانداري بابلسر اظهار داشت: طرح هجرت سه كه يكي از طرح‌هاي موفق كشور براي مرمت و بازسازي و زيباسازي فضاهاي مدارس بوده است امسال با حضور چشم‌گير دانش آموزان دختر و پسر در بابلسر اجرا مي‌شود.
وي افزود: طرح هجرت سه طرح مشترك آموزش و پرورش و ناحيه مقاومت بسيج بوده كه با هدف مرمت، بازسازي و زيباسازي فضاهاي آموزشي در مدارس كشور برگزار مي‌شود.
مدير آموزش و پرورش بابلسر تصريح كرد: امسال براي نخستين بار حدود 500 نفر از دانش‌آموزان دختر در طرح هجرت سه شركت كردند كه سال گذشته حدود 40 مدرسه در بابلسر بازسازي شد.
وي درباره پركردن طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در ايام تابستان افزود: طرح اوقات فراغت در رشته‌هاي مختلف ورزشي، علمي، آموزش كامپيوتر، آموزش شنا، طراحي، نقاشي و كلاس‌هاي جبراني و تقويتي در مدارس، مساجد و پايگاه‌هاي فرهنگي بابلسر برگزار مي‌شود.
نعمتي با اشاره به اجراي طرح پروژه مهر در مدارس تصريح كرد: در پروژه مهر به بحث تعمير، بازسازي، تبليغ، ساماندهي نيروي انساني و ساماندهي دانش‌آموزان پرداخته و توسط مديران مدارس به اجرا در ميآيد .
وي به سازماندهي دبيران اشاره كرد و گفت: در سال جاري سازماندهي دبيران براساس امتيازات كسب شده از نوع خود دبيران و انتخاب مدارسي كه در آن تدريس مي‌كنند صورت گرفته و عواملي از قبيل سوابق، خدمت در مدارس چند پايه و تحقيق و پژوهش بستگي دارد.
نعمتي با اشاره به اينكه 40 درصد مدارس بابلسر تخريبي است، بيان داشت: در حال حاضر كمبود اعتبار يكي از مشكلات اساسي آموزش و پرورش بابلسر بوده و انتظار داريم به مدارسي كه به نوعي تخريبي بوده و نياز به مقاوم‌سازي دارد اعتبار ويژه اختصاص يابد تا زمان اعتبار طرح به حداقل رسيده و سريع‌تر انجام شود.
وي تصريح كرد: در حال حاضر برخي از زمين‌هاي آموزش و پرورش بابلسر قابل استفاده نبوده و درصدد هستيم طي انجام مراحل قانوني اين زمين‌ها را به فروش بگذاريم‌.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.